سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 15774
کل یادداشتها ها : 19
خبر مایه

موسیقی


بنا داشتم وبلاگ را بروز نکنم اما چه کنم که ....

چند روز پیش که آی دی Islamic_Republic_of_IRAN  که مالکش آقای قریب هستش و مدعی دفاع از جمهوری اسلامی فحش ناموسی به من داد اتفاقات جالبی افتاد که دوست دارم اینجا بنویسم.بعد از اون جریان چندین نفر آمدند و نصیحت کردند که بخاطر وحدت بیائید و به فحش ها اعتراض نکنید و بعضی ها دلشون شکست و به قریب مراجعه و درباره فحشا بازخواستش کردند.این افراد شامل چند و خانوم و آقا بودند که جالبه همچنان سکان تالا جمهوری اسلامی را به این جوجه دهاتی فحاش سپردند و هیچ کدوم از مرشد اتاق خودشون نپرسیدن چه جوری میشه یک فحاش ناموسی را آدمین تالار اسلامی کرد.وااااایوااااای

نکته جالبتر این بود که قریب برای اینکه کسانیکه تازه با تالارش آشنا می شند نفهمند چه فحش هائی بلده من را از تالار BAN  کرد تا من فحش آدمین را در تالار نزنم.جالبتر این بود که بعضی از خانومهای تالار اسلامی بعد از این اقدام قریب  ID منو در لیست خود بلوک کردند که دوست دارم اسماشونو اینجا بیارم و هماهنگی اینها را شما هم بدانید.

جالب نیست ؟با قریب دعوا میشه اما خانوما بلوک می کنند.البته سوءتفاوت نشه من اکثر این خانومها را باشون ارتباطی نداشتم و فقط وقتی دیدم اسمشون در تالار هست اما آی دی اونها در لیست من روشن نیست فهمیدم بلوکم اصلا!کردندبلبلبلواسم اون خانوما به این شرحه(البته اگه خانوم باشند چون من صداشونو نشنیدم):حالا شما ÷یدا کنید پرتقال فروشو...

TARANEH-1360

MAHNAZ76

gisoo_4

asheghe_velayat

DERAKHT_E_TOUBA

.....

باقیشم بمونه واسه بعد.ضمناً از برکات این فحشای ناموسی که خوردم اتفاقات خوبی هم افتاده و اونم اینکه یکی با ID مخفی آفلاین گذاشته و میگه در مورد حرمسرا حق با من بوده اطلاعات جالبی از ارتباطات قزیب فرستاده از جمله تلفنش که به خانوما مرحت نموده

22153**0411 

یک خلاصه ای هم از جلسات آواز و مشاعره خصوصی چند خانوم تالار اسلامی در PRIVATE همزمان با تالار جمهوری اسلامی با آقای قریب برام تعریف کرد که منو یاد نماز جماعت سردار زارعی ناجا به 6 خانوم در کرج که جنجالی شد انداخت.

نظر اون بنده خدا این بود که میگفت این خانوم ها به خاطر ترحم به آقای قریب که ادعا کرده که فرزند شهید و سید است نوازشش می کنند که من مخالف نظرش هستم و اعتقاد دارم کرم از خود درخته.....اصلا! و خانوما بی تقصیر نیستند.اسم وبلاگو مرور کنید ((واعظان کین جلوه در ........)

اون آقاهه اینم گفت که این آقا غریب همزمان با تالار جمهوری اسلامی که خیلی اظهار خستگی و مشغله میکنه در PRIVATE با چندین خانوم همزمان در حال ...چت هست و خیلی از انرژی این بچه شوکه شده بود(البته بش گفتم ترکه و بعید نیست).جالب این بود که آقاهای تالار را به بهانه شرع دستور به آدمینی میده تا در زیرآبی(PRIVATE) کم نیاره.مدرک داشتن.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ